mindig kérdeztek valamit

Hogy miket eszem, most azt.

Változott, amiket eszem, ahhoz képest, amikor írtam róla, és fotóztam is az itthoni ételeket.

Nem iszom fehérjét (por) külön.

Ha sikerül délelőtt edzeni, akkor éhgyomorra edzek, futok. Előfordul, hogy edzés előtt banánt eszem.

Nagy étkezés egyszer van egy nap, sok zsírral. Egyébként a kávémba teszek vajat, tejszínt.

ez például egy hatcentis kaliforniaipaprika-öböl, benne majonéz, rózsaszín só, törött bors, apróra kockázott szalámi, sajt és póréhagyma.
itt egy tzatziki-módosulat: angol zeller és paprikák is vannak az uborka és fokhagyma mellett, mindez tejföllel és tejszínnel, törött borssal dúsított joghurtban, de még egy kis olíva is került rá. mellette serpenyőben pirított bavcon és szalámi keveréke, és négyféle sajt, ebből három grillezve: mimoletto, maasdamer, eidami és mini Karaván parenyica.

Sok zöldség, sok állati élelmiszer. A kedvenc, a táplálkozás alapját jelentő élelmiszerek:

zöld színű zöldek: zöldbab főleg, de van egy keverék, abban kelbimbó, cukkini is. Nem hittem volna, hogy ezeket szeretni fogom. Brokkoli, karfiol is bármikor jöhet.

Marhahús vagy lazac. Bacon, szalonna, kolbász, szalámi. Sűrű, tápanyagdús.

Tojás, rengeteg.

Hellmann’s majonéz.

Gomba. Lecsó.

Vaj, ír, olasz, francia, dán.

Holland, zsíros sajtok (semmi extra, szupermarketes típus).

25-ös tejföl (Cserpes vagy Spar Premium).

Szezonálisan gyümölcs. Ezen elvérzek néha (túl sok, nehéz abbahagyni).

Lindt: 78 vagy 85 százalékos.

Újaknak: ketogén irányú vagyok, ezért eszem ilyeneket.

de a zsír egészségtelen, nem?

Sokat eszem kalóriailag, sok izom, sok mozgás, magas alapanyagcsere, a kifejezett sporton kívül is aktív élet. A testem jól működik, megbízhatom az éhségérzetemben, a pajzsmirigyem is tökéletes (ez nagy szó, mert ezt meg kellett gyógyítani). Ha heverek, napozok, nem megyek el, fekve írok naphosszat, mindjárt nincs olyan étvágyam, mint egy végigugrabugrált, tollasozós-kirándulós-húsz kilométert futós hétvége után.

hogyan vetettem véget a táplálkozási zavarnak?

5 thoughts on “mindig kérdeztek valamit

  1. “…nem voltam sose komolyan evészavaros. Nekem pajzsmirigy-túlműködésem volt húszéves koromtól. Akkoriban, a legdurvább időszakban ettem napi 6-8 ezer kalóriát, és csak annyira híztam meg, amit a régi képeken látsz. Extrémen pörgött az anyagcserém, az hajtotta az étvágyamat is, attól lettem olyan kihegyezett, érzékeny, intenzív.

    Ma rendben vannak a pajzsmirigyértékeim, pedig ez egy nagyon makacs autoimmun betegség. Immár a véradás is kimondta, hogy nem vagyok többé pajzsmirigybeteg. És most eszem egy nap 3-4 ezer kalóriát. Bűntudat nélkül, régóta. És nem hízom. Miért? Mert a zsírmentes testtömegem magas, az izom enni kér, mert folyton gyaloglok, biciklizem, és mert naponta intenzíven mozgok.

    Egész életemben két pofára, rengeteget ettem, gyakorlatilag bűntudat és fogadkozás nélkül. Kívül maradtam a poklon. Nem zavart a kajálásom, a súlyom igazán.”

    2017. szeptember, ma is igaz

    Kedvelés

  2. Olyan faékegyszerűségű lettem, csak ezekből legyen mindig a hűtőben és én már jól vagyok:
    -tojàs (k.sok, napi 3-4 is akár) nyersen iszom! Bele kis só, van hogy fűszer is.
    – lazac minden mennyiségben (nyersen ez is, vagy füstölten)
    – marhahús (sokszor nyersen is: tatár)
    – serrano sonka
    – spenót, gomba, tökfélék, pari, paprika
    -vaj, vaj és még vaj, ezt bármikor bármivel, szintén kávéba is
    – gyümölcs nagyon ritkán, esetleg banàn, áfonya, ritkán egy-egy alma ( az a pici savanyú, alig kapni már)
    – rizs, burgonya, (ritkán édes), répa, karalábé, gyökérzöldségek
    – rizstészta
    Úton-útfélen;
    – pho leves

    Alkalomszerűen avokádó, rák, kolbászok, szalámik is-zsírtípusra figyelnem kell!
    Ennyi. Ezeket lehet fűszerekkel, főzéstechnikával agyonvariálni.
    Mellé kiváló minőségű multivitamin.
    Nem hiányzik semmi. Nem is nagyon értem már a kaján kínlódást.

    Kedvelés

  3. Ezeket a posztjaidat (is) mindig nagy kíváncsisággal olvasom. 3 hete bejárósan dolgozom (túl korán kezdek 🙂 ) és kipróbáltam a sok víz + tejszínes vagy pucér kávé reggelire dolgot. Ezt nálad olvastam először. Nem hittem volna, hogy ennyire segít az evési ablak kitolásában, meg úgy általában a farkasétvággyal rámtörő fáradtságot legyűrni. Ezt még most sem hiszem el, hogy ideírtam. Köszönöm!

    Kedvelés

a kommentelés lehetőség, jóakaratú és nyitott olvasóknak

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.