válaszolok

nem válaszolok többet magyaráztatós, kötözködő kérdésekre, és bocsánat, hogy ilyenek jelen vannak a blogon

 

7. ha menstruálsz vagy beteg vagy, akkor se hagysz ki edzést?

Csak akkor edzek, amikor kedvem van. Nem visel meg a menstruáció (egészséges állapot!), annyi a különbség, hogy aznap nem emelek súlyt és nem végzek ugró mozgást. Kb. három éves távon mondhatom, hogy nem vagyok beteg, náthás se. Tavaly volt egyszer egy kétnapos vírus.

1. Szedsz valamit?

Mostanában, vagy általában mivel értem el?

Most szedek omega 3-at, mert hardkór állatevőként is nehéz a mennyiséget bevinni.

Kollagént szedek régóta.

Multivitamint, de épp elfogyott.

Ízesítetlen proteint rendeltem (már a sztívia is zavar), protein alkalmanként, ha épp kéznél van.

Edzés előtt a Red Cell nevű szert (serkentő).

És napi 4-8 tojást. Sok vajat.

Régebben szedtem kreatint, glutamint (ezek aminosavak, az izomépítés első szakaszában), BCAA-t, kókuszolajat, pirosgyümölcs-kivonatot, ettem többféle szuperfúdot. Evelle kapszulát bőrre, hajra. Ízületvédőt.